top of page
Featured Posts

מדריך לקניית מחשב מק MacBook Pro- MacBook Air - The New MacBook

איך לבחור את המק הכי מתאים לך:

MacBook Pro - MacBook Air - The New MacBook

החלטת שהגיע הזמן להחליף את המק הישן באחד מדגמי המק החדשים של Apple. לא יודע אם כדאי לחכות ל MacBook החדש, ללכת על המקבוק אייר או להפצית במקבוק פרו עם או בלי מסך רטינה. המון אופציות וכולם טובות, אך מה הכי טובה לך? ואיזה מק הכי מתאים לכיס שלך.

המחירים כרגע של מחשבי מק חדשים (נכון לחודש פברואר 2016).

הליין של מחשבי מקבוק נחלק לשלושה קטגוריות - מקבוק, מקבוק פרו, מקבוק אייר. כאשר ההבדל ביניהם הוא במידות, בגודל ובמשקל המק ובביצועים טכניים וכן במחיר.

MacBook Air-

המחשב הקל ביותק של אפל. הוא מגיע בשני ורסיות - 11inch או 13inch. מחירו חל מ 5299 ש"ח. ה 11inch מחירו יכול להגיע ע 6500 ש"ח, תלוי בנפח הזיכרון. 128GB או 256GB.

המודל הסטנדרטי בשני הגדלים מגיע עם 4GB אפשרות להגדיל ל 8GB.

עם מעבד 1.6GHz וזיכרון RAM 128GB עם איחסון דיסק SSD. דיסק SSD מהיר באופן דרמטי מדיסק רגיל (HDD).

ניתן לשדרג את המעבד במקבוק אייר למהיר וחזק יותר, הכלל הוא יותר זיכרון RAM ויותר מקום בדיסק, המחשב יותר מהיר! בדגמי מקבוק אייר כדאי לקחת זיכרון משודרג במעמד הקנייה, כי אחר כך לא ניתן לשדרג. Apple תיכננה את המיקום של ה SSD כקבוע לא ניתן להפוך את הדיסק כנגיש למען שידרוגים.

MacBook Pro

הדגם הסטדנדרטי של ה MacBook Pro מגיע ב 13inch ומחירו הה

תחלתי עומד על 7666 ש"ח -

במחיר לא מבוטל זה תוכלו לרכוש את המקבוק פרו החדש עם מסך רטינה 11inch. מגיעה עם מעבד 2.7 GHz dual-core i5, עם זיכרון RAM 8GB ו 128GB של איחסון בזיכרון SSD. אוץם נתונים קיימים בדגם של ה 15 אינצ'. כתוצאה מהמסך רטינה הדגמים של המק הרבה יותר דקים וקלים יותר מדגמים אחרים.

מקבוק פרו בגודל 15 אינצ' מתאים יותר למי שרוצה לחוות את כל האפקטים של המסך רטינה בבוסט גבוה. הדגם מצוייד ב 2.2GHz quad core i7 16GB RAM 256GB SSD .

המקבוק פרו רטינה הוא הדגם היחיד של רטינה שמגיע ב 15 inch ומחירו מתחיל מ 8849 ש"ח.

הדגם היותר משודרג של ה 15 אינצ' עם מסך רטינה מגיע עם מעבד 2.5 GHz quad-core i7 יחד עם Nvidia GeForce GT 750 graphics- מחירו ההתחלתי של המפלצת מק 15 אינצ' הזאת עומד על 11,000+ ש"ח. - זהו מחשב מצויין, אמין, חזק, באמת שיא הטכנולוגיה ומומלץ לקנות אותו רק עם העבודה שלך מצריכה כלי איכותי כזה וכמובן אם ההוצאה מצדיקה את איכות העבודה אז כן מחשב מומלץ. אך כמובן שזה לא מחשב שמתאים כדי לגלוש באתרי אינטרנט ולצייץ בטוויטר.

The New MacBook

המקבוק החדש זמין רק ב 12 אינצ' , השנה חברת אפל השיקה את הדגם החדש של גירסת המקבוק ויצרה אותו בצבעים שונים שמתאימים לאייפון.

המקבוק החדש בגירסה הסטנדרטית שלו מצויד בזיכרון 8GB RAM עם 256GB - ועולה כ 7666 ש"ח. ניתן להשיג מקבוק קצת מהיר יותר מהסטנדרט עם 1.2GHz 512GB זיכרון ה RAM לא שונה וגם הוא 8GB. ניתן לשדרג את המעבד ל 1.3GHz.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

רכישת רשיונות  ADOBE

רכישת רשיונות  word 4 Mac 

פנו אלינו ונשמח לכתוב לכם בחזרה.

 

099-508-506

info@i-service.co.il

עקבו אחרינו...

bottom of page