top of page
Featured Posts

OS X Capitan - מה אפשר לעשות עם מערכת ההפעלה

פיצול מסך-

עם Capitan ניתן לחקות אחר חלונות עם תכונה של חלונות קופצים- כלי זה עוזר למקם אפליקציות על שולחן העבודה ועל המסך בצורה פשוטה- כעת ניתן לראות על מסך אחד את כל הפליקציות שרצות.

חיפוש טבעי ב- Spotlight

עכשיו חיפוש במק שלך מעולם לא היה פשוט יותר- אפשר להשתמש בשפה טבעית- למה התכוונתו אפל שאמרו שפה טבעית? הם התכוונו שכעת ניתן לכתוב פשוט weather for tomorrow. נסו זאת ותקבלו תמונה מלאה של מה ניתן לעשות כעת עם Spotlight.

עריכת תמונות - MetaData

במק קיימות תמונות רבות של יישומיים אשר מסתמכים על מיקום ה metadata המאוחסן עם התמונות במק שלך. עם El Capitan ניתן עכשיו לערוך את הטאג (TAG) הגיאוגרפי של התמונות מתוך הגדרות של הקובץ.

כשפותחים תמונה ב Photos- לחץ על כפתור המידע - info ואז לחץ וגרור את מיקום התמונה למיקום אחר.

AirPlay שיתוף ושליחת קבצי וידאו

לפני מערכת ההפעלה El Capitan, כדי לשתף וידאו אונליין לאפל TV, היה צריך לשתף את כל הדפדפן, אך כעת ניתן לשלוח את הוידאו בלבד מתוך סאפרי-

איך עושים את זה? לחץ על הכפתור של AirPlay שנמצא למטה בחלון של יו טיוב - בחר את המכשיר שאיתו תרצה לשתף. ותהנה מצפיייה ישירה של וידאו.

Notes - עשיר יותר

כעת ניתן להכין צ'ק ליסט, עידכונים, מפות, תמונות ועוד פורמאטים שונים של טקסט. הסינכרון של ה Notes עם מכישרי ה IO- S מעולם לא היו פשוטים יותר.

קבל הוראות תחבורה ציבוריות במפות-

שידרוג רציני בכל הקשור למפות ועכשיו מסונכרן היטבה עם iOS. התכונה המשמעותית ביותר הינה תמיכה בתחבורה ציבורית . כאשר מכוונים את הכוונת הדרך בין שני מקומות שונים, לחץ על Transit, Apple Maps ייתן לך לבחור בין אופציות לתחבורה ציבורית כדי להגיע ליעד.

תכונות חדשות במייל-

תוכנת המייל המובנת ב El Capitan קיבלה מספר שידרוגים וטריקים מרעננים:

ניתן להחליק באופן זמני מיילים שלא בא לכם לפתוח כרגע על המסך, לדוגמא, ניתן להחליק בשתי אצבעות על מוצר ברשימה כדי לבצע בו פעולה.

אפליקציית המייל כעת תודיע לכם, על אירועים, ימי הולדת וכו'.. של רשימת אנשי הקשר שלכם.

מחיקת קבצים ללא צורך בסל המיחזור.

ב El Capitan ניתן למחוק לצמיתות קבצים - לחץ על Option+Cmd+Delete. לחילופין ניתן למחוק מיידית מתפריט הקבצים - לחץ ממושך על מפתח ואז בחר - delete immediately.

למצוא את העכבר בקלות

הכי מטריד שפתאום העכבר נעלם לך ומסך העבודה מפוצץ אפליקציות- El Capitan הקלו על חיינו כעת ע"י תזוזה מהירה של האצבעות על ה TrackPad או ע"י ניעור העכבר- העכבר גודל וניתן למקמו. האמנם זוהי התכונה הכי פחות משמעותית במערכת הפעלה זו, אך היא שימושית מאד למשתמשי מק שעובדים על מסכים של Hi-res.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

רכישת רשיונות  ADOBE

רכישת רשיונות  word 4 Mac 

פנו אלינו ונשמח לכתוב לכם בחזרה.

 

099-508-506

info@i-service.co.il

עקבו אחרינו...

bottom of page