top of page
Featured Posts

איך להגן על המקינטוש שלך !


חוקי ברזל - מצילי חיים!!!



כמה חוקי ברזל שכדאי לאמץ לגבי שימוש במחשבי אפל ניידים: 1. אל תשתו ליד מחשב מקבוק פרו או מקבוק אייר! ואם כבר חטאתם בשתייה;) אל תשאירו אותה בסביבת המק תאונות חדירת נוזלים יכולה להמנע בקלות.

2. בשום אופן לא למקם את המקבוק באופן קבוע ליד חלון או באזור עם לחות מוגברת. כן גם זה קרה. אדם השאיר את המק שלו ליד חלון פתוח בחורף. לא מומלץ!

3. אל תשאירו את המק בטעינה כאשר יש סכנה שמישהו ייתקל בכבל המק ייפול וחס וחלילה יקבל פגיעה. נכון אפל חכמים וחשבו גם על זה לכן הטעינה שלהם בנויה להתנתק כדי למנוע מצבים כאלה אך לפעמים זה לא בזוית הנכונה אז תאונות קורות..

4. להקפיד וזה מאד מאד חשוב לכבות את המקבוק לפני ששמים אותו בתיק ומסתובבים איתו, אם תכניסו את המק דולק ותסתובבו איתו בתיק הדיסק הקשיח עלול להפגע מתזוזות וזה יגרום לאיבוד מידע חשוב וזה פתח להתחממות יתר של המק! 5. אל תנסו לתקן מחשבי מקינטוש בעצמכם ללא ידע וניסיון, מחשבי מקינטוש הם סופר חכמים ומתוחכמים! פתיחה וסגירה לא נכונה של המחשב או כל פעולה שלא מלוות ברגישות ובידע עלולה לעלות ביוקר אחר כך.

6. כבר קניתם ק בוק פרו או איי מק או איזה דגם סופר איכותי וסופר יקר, השקיעו בניקיון המאווררים ושימון החלקים אצל טכנאי מקינטוש מקצועי פעם בחצי שנה בעלות מינימלית של 250 ש״ח. זה אמור להיות כמו להכניס את הרכב לשטיפה. שורה תחתונה זו פעולה מאד סטנדרטית ומחייבת למען שמירה על המק שלך.

7. התקשר לאיי סרוויס לקבל ייעוץ והכוונה לגבי כל בעיה או תקלה שנתקלתם. אין החכם הוא הזה ששואל. או משהו בסגנון:)

אם מצאת מאמר זה שימושי הנך מוזמן/נת לשתף

איי סרוויס- מעבדת מקינטוש כאן בשבילכם!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

רכישת רשיונות  ADOBE

רכישת רשיונות  word 4 Mac 

פנו אלינו ונשמח לכתוב לכם בחזרה.

 

099-508-506

info@i-service.co.il

עקבו אחרינו...

bottom of page