top of page
Featured Posts

גרפיקאי אמיתי צריך מק- שקר או אמת?

מה הן הסיבות להעדיף מקינטוש בתור מעצב גרפי?


כמובן שיש למחשבי מקינטוש לגיטימיות טכנולוגית, כי אפל היא עילוי בתחום המחשבים, עם כל דגם של מקינטוש שיוצא אפל מפציצים ומתעלים על עצמם כל פעם מחדש.

  • השימוש ב Thunderbolt 2 להעברת קבצים גדולים או חיבור ל 4K במיוחד במקבוק

  • שילוב וסינכרון של כל מוצרי אפל - איי פאד, איי פון, כולם מסונכרנים עם המקינטוש.

  • מעבד גרפי- נותנת במה למעבד גרפי הכי חזק שיש היום בשוק גם אם התוצאה היא לקחת אחריות על מעבד גרפי שיצא לא מוצלח.

  • אפל מכבדים ומאמינים במוצר שלהם עד הסוף, גם אם זה אומר לצאת בהודעה ולקרוא לכל מי שרכש דגם מסויים להגיע לחנות להחליף איזה רכיב. עיניין זה חשוב מאד בכל הקשור למחשבים, אפל מאמינה בשקיפות ואמינות המוצר.

  • מסורת - אין מה לעשות הפוטושופ הראשון נולד מהמק ב 1988- המק היה המחשב הכי חזק והיחיד עם תצוגה ציבעונית שהיה יכול להכיל את הפוטושופ גירסה לווינדוס יצאה שנתיים אחרי.

  • במשך 20 שנה לפני שהיו מיליון אפשרויות לגרפיקאי לבחירת מחשב, היה רק מחשב אחד שסיפק את דרישות העבודה וזה היה מחשב מקינטוש- גרפיקאים רבים נשארו נאמנים למוצר ואחריהם גם העוקבים שלהם.

  • מחשב מהמם עם מלא סטייל- סטיב ג׳ובס דאג לעיצוב ולנראות המחשב לגבי כל פרט בו.

בסופו של דבר רכישת מחשב מקינטוש לא משנה אם זה מק בוק פרו או מק בוק אייר או איי מק או מק מיני הכל מסתכם בעיניין של חומר והעדפות. החומרים והרכיבים של אפל הם הכי טובים שיש בשוק הם מתוכנתים עד לפרטים הכי קטנים ומלווה אותם חשיבה עיצובית ופרקטית המתאימה את עצמה לצרכי הלקוח, שישבו גדולי המוחות כדי לייצר מחשב all in one שיספק למשתמש את כל הצרכים שלו ברמת גימור הגבוה ביותר.

באופן מובהק, מי שצריך מחשב לבסוף בוחר את הכלי שישרת אותו להביא את העבודה הטובה ביותר בדרך הנוחה, הפרקטית והאלגנטית והאמינה ביותר. העובדה שיש לך מחשב אפל נותנת לך את השקט בראש שזה מחשב שיש לו מסורת יש לו אמא ואבא.

אלו ממכם שמתעסקים בצילום בזמנכם החופשי, זוכרים אולי את הדיבייט הניצחי בין שימוש למצלמת קנון או ניקון, אך בשורה התחתונה אין לדעת באיזו מצלמה נלקחה התמונה. הדבר נכון גם לגבי עבודה גראפית, אין הבדל בתוצאה אך ההבדל היחיד הוא בדרך. ״מעצבים אמיתיים משתמשים במק״ זו קלישאה שנהיית זניחה ברגע שרואים את המוצר המוגמר אם הוא איכותי והוא עובד אין זה משנה אם עשית את זה במק או בווינדוס. אך ההעדפה לעבוד במחשב מסויים צריכה להיות החלטה שנובעת מטעמי נוחות, אמינות, ובעצם לשאול את עצמך איזה כלי עבודה ישמש אותך הכי טוב.


אם הנך עוסק בתחום העיצוב או הגרפיקה ומתלבט אם לעבור למחשב מקינטוש או להתחיל עם מחשב מקינטוש מומלץ להעמיק את הידע עם מאמר מפורט על היתרונות של משחב מקינטוש לגרפיקאים ולמעצבים לחץ כאן




אם מצאת מאמר זה שימושי הנך מוזמן/נת לשתף

איי סרוויס- מעבדת מקינטוש כאן בשבילכם!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

רכישת רשיונות  ADOBE

רכישת רשיונות  word 4 Mac 

פנו אלינו ונשמח לכתוב לכם בחזרה.

 

099-508-506

info@i-service.co.il

עקבו אחרינו...

bottom of page